zaterdag 26 juli 2008

De laatste paar dagen verbleven Paul en Brian bij mij.
We zijn 2 dagen geleden bij Hans de Japanner wezen eten met : Aggie, Paul, Shareen ( Juri), Brian, Romy en ik....iederéén heeft lekker gesmuld.
Gisteren hebben Paul, Brian en ik een bezoekje gebracht aan Scheveningen en nadatPaul en Brian met een enorme schotel gebakken vis en patat hebben geworsteld (veels te veel en veels te zwaar!!), zijn de we pier opgelopen en genoten en het bekijken van Bundgie Jumpen als hoogtepunt ...daarna eeen drankje in het zonnetje...
Brian was nog wel erg moe van de vorige dag (en bootvaart in Roterdam incl.pannekoeken eten).
Dus gisterenavond een lichte maaltijd van : biefstukje, rijst, boontjes en sla.
sÁvonds Paul en ik weer geworsteld met Picasa en het branden van de vele foto's op mijn computer. Op dit moment liggen de Heren nog lekker te pitten!!
Nier meer want ze komen net naar boven.

Geen opmerkingen:

 
eXTReMe Tracker