zaterdag 5 juli 2008



SHAREEN ZWANGER 2007/2008
===========================
Inmiddels zijn we al aardig op weg in jaar 2008.
Maar gezien ik achterloop even terug naar januari.

Shareen loopt op einde rit...de baby ligt wel stuit en ondanks 2 pogingen om hem ( ja het is een "zijne koninglijke hoogheid !) te keren, wilde dat niet lukken.
Dan maar op naar de stuit of keizerssnee.
Uiteindelijk is besluit gevallen ........ Keizerssnee !!!!
De babykamer en de wieg
===================
Aan de baby kamer is hard gewerkt door Vin en Shareen.
De wieg heeft een emotionele geschiedenis, omdat niet alleen papa Vincent en zusje Julia erin hebben gelegen, maar ook veel van Vincent's familie waar onder zijn moeder (helaas veel te jong overleden ) en ooms.
Als ik het goed heb begrepen ook zijn grootmoeder of grootvader, maar op dit moment is dat gissen.
Zou wel mooi zijn....

In iedergeval had ik de eer om de wieg te bekleden...
Samen met Shareen een stofje uitgezocht (het moet qua kleur wel matchen met het geheel!!)
En uiteindelijk viel de keuze op een blauw en beige streepje (zie foto!)...alhoewel niet goed te zien!!
Ik had mij vergist in de uitvoering..want het werd nog een hele klus ..alles met de hand..
Maar met alle liefde en inzet kwam de klus nog op tijd klaar.
En numaar wachten op het mannetje !






Geen opmerkingen:

 
eXTReMe Tracker