vrijdag 4 juli 2008



FREDERICK ANTHONY PERRET GENTIL

Op 9 augustus 2007 , voelde mijn broer Fico (geboren 27 november 1943 te Curacao) zich niet lekker en kroop weer in bed om daarna nooit meer wakker te worden.
Hij is overleden in Parlava - Spanje .... om 9.15... bijna 64 jaar oud.
De klap was enorm voor een ieder die van hem heeft gehouden en dat waren er velen.
Het afscheid was op 17 Augustus in de Orangerie, Den Bosch en hij ligt begraven op Begraafplaats Groenendaal, Herven, Den Bosch.

Some people come into our life and quickly go again
Other stay much longer and leave foothprints on our hart
So we will never be the same

Voor mij is lief Ficje niet gestorven..hij ging ...maar blijft voor altijd.




1 opmerking:

Jan Stoop zei

Hallo
Ik hoorde deze week (december 2016) pas dat Fico was overleden. En al heel lang geleden werd mij aangegeven.
Hij kwam ter sprake bij een bijeenkomst van oud Fuji collega's toen we het hadden over wie er niet meer zijn.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de afgelopen dagen nog regelmatig aan Fico heb gedacht. Een zeer bijzondere man die ik
slechts een korte periode bij Fuji heb meegemaakt. Echter hij heeft veel indruk achtergelaten en wij hadden een bijzondere band.
Jan Stoop

 
eXTReMe Tracker