dinsdag 15 juli 2008

Het is inmiddels Juli en Paul, Aggie, Brian en Romy zijn ook in Nederland.
Via een omweg Ierland, een weekje bij hun vader - zitten zij nu in het huis van Jeroen en Annemiek Elshof in Amsterdam.
Wij hebben als familie al wat uurtje met elkaar doorgebracht en als grootmama geniet ik enorm van de kinderen...wat zijn Brian en Romy gegroeid!...heerlijk om weer zo van dichtbij van ze te kunnen genieten.
Maar wel is zo, dat ik dan des te meer het gemis voel van Marisa en haar familie...
Wat zou het toch fijn zijn (en een droom!) om weer eens met z'n allen bij elkaar te zijn...alle kleinkids samen..een droom !!...maar wie weet...misschien volgend jaar op Curacao ?!?!
Maar op dit moment geniet ik intens van deze situatie en daar draait het nu om...
<>
Vandaag ook een afspraak vastgelegd met Pierre & Heleen, Rob & Renee, George &. Juul voor een etentje ......Curacaosche vis...naar een recept van mijn moeder..
Ben beniewd of het goed zal lukken.....
<>
Gisteren werd ik gebeld door Jenny en Michael (ook gesproken met Brandon...hij wil later architect worden!) .
<>
Deze week ook een mail gekregen van Marisa met het goede nieuws, dat Eva varkensvlees heeft gegeten en hiervoor ook ander vlees en dat heeft tot nu toe nog geen allergische reactie als gevolg.......oh wat zou dat fijn zijn als dit kan worden gecontinueerd.

Laatst heeft Ella een briefje geschreven naar haar vader en moeder als volgt:-

Dear Mommy and Daddy
Please don't kiss when i am looking !

Al heel lang vindt zij dit maar een heel vies gebeuren!











Geen opmerkingen:

 
eXTReMe Tracker